Nieuw in Onlinedesk: zichtbaarheid incomplete loonopgave

3 november 2016

Met Onlinedesk kunt u online uw pensioenadministratie doen. We werken continu aan verbetering. Zo kunt u in Onlinedesk nu ook zien voor welke periode en voor welke werknemers de periodieke loonopgave nog ontbreekt.

Dat is handig, want zo voorkomt u dat er een verkeerde premie wordt berekend voor uw werknemer(s).
Heeft u geen of een onvolledige loonopgave ingediend voor een bepaalde periode? Dan toont Onlinedesk daarvan een overzicht met uw werknemer(s). Dit overzicht wordt iedere week ververst. Zo ziet het overzicht eruit:

Loonopgave


Aanleveren loonopgave ongewijzigd

Aan de wijze van aanleveren verandert niets. U kunt dus een bestand uploaden of de loonregel voor de werknemer invullen op Onlinedesk. Kiest u voor dat laatste? Dan kunt u in het overzicht (zie voorbeeld hierboven) op de naam van uw werknemer klikken. U komt dan terecht in de loonregel waarin de gegevens ontbreken. U kunt dan meteen beginnen met aanvullen.

Ga naar Onlinedesk