Contact met onze klantenservice

Kijk in de rechterkolom bij de informatie die voor u geldt. U kunt ons op meerdere manieren bereiken:

Online contactformulier

Bent u werknemer? Ga naar het online contactformulier.
Bent u ondernemer of werkgever? Gebruik dan dit online contactformulier.

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Lees meer over hoe u een klacht kunt indienen. Uw vraag of klacht wordt met de uiterste zorgvuldigheid door ons behandeld.

Per brief

Wilt u ons een brief sturen of schriftelijk reageren? Dat kan. Stuur uw brief naar:

BPF Schilders
Postbus 702
3700 AS  ZEIST

Persoonlijk videogesprek

Wilt u meer weten over een bepaald onderwerp? Of heeft u vragen? Meld u dan aan voor een persoonlijk videogesprek. Specialisten geven een heldere uitleg en beantwoorden uw vragen graag. U voert het gesprek via uw eigen computer, laptop of tablet. Uw partner of iemand anders kijkt en luistert eenvoudig mee.

Wat is een videogesprek en hoe veilig is dat?
Hoe bereid ik mij voor op een videogesprek?
Wat zijn de voordelen van een videogesprek?

Aanmelden

Onze reactietermijn

Heeft u ons een vraag via het contactformulier of per e-mail gesteld? Dan ontvangt u binnen twee werkdagen een reactie. Heeft u ons een brief gestuurd? Dan streven wij ernaar om u binnen tien werkdagen te antwoorden.

Waar kan ik mijn e-mailadres doorgeven?

Ontvangt u uw persoonlijke pensioenpost al digitaal? Digitale post heeft voordelen. U ontvangt direct een e-mail als er nieuws voor u is. U kunt gemakkelijk uw e-mailadres doorgeven en aangeven dat u uw persoonlijke pensioeninformatie zoveel mogelijk per e-mail wilt ontvangen. Dit doet u via deze pagina of door in te loggen op Infodesk.