Contact met onze klantenservice
Kijk in de rechterkolom bij de informatie die voor u geldt. U kunt ons op meerdere manieren bereiken:
Bent u werknemer? Ga naar het online contactformulier.
Bent u ondernemer of werkgever? Gebruik dan dit online contactformulier.
Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Lees meer over hoe u een klacht kunt indienen. Uw vraag of klacht wordt met de uiterste zorgvuldigheid door ons behandeld.
Wilt u ons een brief sturen of schriftelijk reageren? Dat kan. Stuur uw brief naar:
BPF Schilders
Postbus 702
3700 AS ZEIST
Wilt u meer weten over een bepaald onderwerp? Of heeft u vragen? Meld u dan aan voor een persoonlijk videogesprek. Specialisten geven een heldere uitleg en beantwoorden uw vragen graag. U voert het gesprek via uw eigen computer, laptop of tablet. Uw partner of iemand anders kijkt en luistert eenvoudig mee.
• Wat is een videogesprek en hoe veilig is dat?
• Hoe bereid ik mij voor op een videogesprek?
• Wat zijn de voordelen van een videogesprek?
Heeft u ons een vraag via het contactformulier of per e-mail gesteld? Dan ontvangt u binnen twee werkdagen een reactie. Heeft u ons een brief gestuurd? Dan streven wij ernaar om u binnen tien werkdagen te antwoorden.
Ontvangt u uw persoonlijke pensioenpost al digitaal? Digitale post heeft voordelen. U ontvangt direct een e-mail als er nieuws voor u is. U kunt gemakkelijk uw e-mailadres doorgeven en aangeven dat u uw persoonlijke pensioeninformatie zoveel mogelijk per e-mail wilt ontvangen. Dit doet u via deze pagina of door in te loggen op Infodesk.