Klantenpanel positief over brief en formulier doorgeven e-mailadres

Het klantenpanel van BPF Schilders zorgt ervoor dat we u beter kunnen helpen. Dit keer keek het panel naar een brief met een QR-code en link. Via de QR-code en link konden de leden van het klantenpanel met een formulier hun e-mailadres doorgeven. Het klantenpanel geeft de brief 7.6 en het formulier een 7.7. 

In de brief stond een QR-code en een link. De link konden de leden van het klantenpanel zelf overtypen. De link en de QR-code leiden allebei naar een formulier. BPF Schilders was benieuwd of de klantenpanelleden hiermee overweg konden. Het onderzoek vond plaats onder klantenpanelleden van 55 jaar en ouder.

Duidelijke inhoud en informatief 

De klantenpanelleden oordeelden positief over de brief en het formulier. Ze begrepen goed hoe ze hun e-mailadres konden doorgeven. 

Brief 

  • 93% van het klantenpanel vond de brief informatief en duidelijk. Ook vonden ze dat de brief de juiste lengte heeft. 
  • Een groot deel van de deelnemers (43%) had geen voorkeur voor het intypen van de link of het scannen van de QR-code. 45% van de deelnemers typte de link het liefst in. De overige 12% gebruikte het liefst de QR-code. 
  • De meerderheid van de deelnemers (63%) gaf de brief een 8 of hoger.  

Formulier 

  • De leden van het klantenpanel vonden het formulier informatief (91%) en duidelijk (96%). De deelnemers vonden het formulier ook de juiste lengte. 
  • De meerderheid van de deelnemers (62%) gaf het formulier een 8 of hoger. 

De resultaten uit het onderzoek helpen ons. We maken het doorgeven van uw e-mailadres er nog eenvoudiger mee. Zo kan iedereen die dat wil zijn pensioeninformatie via de mail ontvangen. 

Wilt u ook uw mening geven? 

Dat kan! U kunt zich aanmelden voor het klantenpanel.  

Meld u aan voor het klantenpanel