Verhuizen

Verhuist uw werknemer naar of binnen Nederland? Dan hoeft hij geen adreswijziging aan ons door te geven. Wij ontvangen zijn adreswijziging van de gemeente waar hij zich inschrijft. Hij kan op Infodesk controleren of zijn inschrijving bij de gemeente aan ons is doorgegeven.​ Op Infodesk vindt uw werknemer alle informatie over zijn persoonlijke pensioen.

Uw werknemer verhuist naar het buitenland. Wat moet uw werknemer doen?

Uw werknemer schijft zich uit bij zijn gemeente. En geeft zijn nieuwe adres of postadres aan ons door.

Dit kan onder ‘Profiel’ op Infodesk. Dit is de beveiligde online omgeving waar uw werknemer alle persoonlijke pensioeninformatie vindt.
Hiervoor logt uw werknemer in met zijn DigiD

Heeft uw werknemer geen account op Infodesk? Dan geeft hij of zij de wijziging per e-mail door naar info@bpfschilders.nl.

Dit kan ook schriftelijk, onder vermelding van klantnummer, naam en geboortedatum. Het klantnummer vindt uw werknemer op het jaarlijkse pensioenoverzicht. 

BPF Schilders 
Postbus 702
3700 AS ZEIST
THE NETHERLANDS

Uw werknemer woont al in het buitenland en verandert daar van adres. Wat moet uw werknemer doen?

Uw werknemer geeft zijn nieuwe adres heel eenvoudig door via de website van de Rijksoverheid. Hiervoor logt uw werknemer in bij het RNI-portaal van de Rijksoverheid. Het nieuwe adres wordt dan verwerkt in de RNI (Registratie Niet-ingezetenen). Wij ontvangen het nieuwe adres van uw werknemer daarna automatisch.