Wat kunt u doen op Uw pensioenadministratie
In Uw pensioenadministratie beheert u beveiligd uw administratie. Bekijk het filmpje waarin wij u in 2 minuten meer informatie geven. Of ga hieronder direct aan de slag. Op Uw pensioenadministratie logt u veilig in met eHerkenning.
Loongegevens aanleveren
- Periodieke loonopgave indienen en wijzigen
U dient hier uw periodieke loonopgave in. U past uw periodieke loonopgave hier ook aan. U ziet ook voor welke werknemers u nog geen loonopgave heeft ingediend. - Digitale aanlevering vanuit (loon)administratie uploaden
U uploadt hier uw bestand vanuit uw (loon)administratie. Na ontvangst van het bestand worden de gegevens automatisch gecontroleerd en direct ingevoerd in onze administratie. U ziet dan of het bestand juist is verwerkt. Het kan ook dat u ziet dat een bericht is uitgevallen. U leest hier ook wat de reden daarvan is.
Facturatie
- Factuur bekijken
U bekijkt hier uw facturen en specificaties.
Werknemers aan- en afmelden
- Werknemers aan- of afmelden
U meldt hier een nieuwe werknemer aan. Of u meldt een medewerker af. Bijvoorbeeld als hij uit dienst treedt. U kunt op deze plek ook een arbeidsverhouding corrigeren.
Ziekmeldingen
- Ziekmelding 260e ziektedag
U geeft hier de ziekmelding van uw werknemer als hij 260 dagen ziek is. - Aanvullende loonopgave gedeeltelijk zieke werknemer
U geeft hier de gewerkte uren op van uw werknemer die gedeeltelijk ziek is. - Herstelmelding
U geeft hier het volledige herstel van uw langdurig zieke werknemer door.
Controle loonbestanden
Uitgevallen berichten controleren
Het is belangrijk dat u als werkgever of uw administratiekantoor de uitgevallen berichten bekijkt. U ziet dan voor welke werknemer(s) de gegevens niet verwerkt zijn en waarom. Doet u of uw administratiekantoor daar niets mee? Dan vult BPF Schilders de loonregel ambtshalve in met het hoogst pensioengevende uurloon.
Wie kan de uitgevallen berichten bekijken?
Alleen de klant (u als werkgever of een gemachtigd administratiekantoor) waarvan het klantnummer is opgegeven in het loonbestand. Dit betreft positie 102-110 in het inzendrecord (A-record). Verzorgt alleen een andere partij de aanlevering voor u, bijvoorbeeld een administratiekantoor? Dan kan alleen het administratiekantoor de uitgevallen berichten bekijken. Ga hiervoor naar de handleiding digitale aanlevering , hoofdstuk 7.1.</p
Zelf regelen
- Correspondentie bekijken
U bekijkt hier de correspondentie die u van ons heeft ontvangen. - Documenten uploaden
U uploadt hier uw (ingevulde) documenten. - Automatische incasso regelen
U machtigt BPF Schilders hier voor het automatisch incasseren van de pensioenpremie. - Profiel beheren
U wijzigt hier uw klantgegevens. Ook voegt u hier contactpersonen toe en machtigt u een administratiekantoor.
Let op! De Rekenwijzer kan tussentijds wijzigen. Download de nieuwste versie altijd op de website..
Download de digitale handleiding aanleveren gegevens
Download de aanleverdata en factuurdata