Veelgestelde vragen Uw pensioenadministratie
Over administratie
Ja, dat kan. De instelling kan zelf op Uw pensioenadministratie via 'Profiel' een machtiging invullen voor een administratiekantoor. Nadat de machtiging verwerkt is kunt u de gegevens van de betreffende instelling inzien.
Op www.bpfschilders.nl/administratiekantoor/ kunt u als administratiekantoor in een beveiligde omgeving de pensioenadministratie en gegevens van uw klant(en) beheren. U logt op ‘Uw pensioenadministratie’ in met eHerkenning, de veilige digitale sleutel van de overheid voor organisaties.
Meer informatie over eHerkenning vindt u op de inlogpagina van ‘Uw pensioenadministratie’.
U kunt de adresgegevens van uw administratiekantoor wijzigen op Uw pensioenadministratie.
In Uw pensioenadministratie kunt u de specificaties downloaden. U kunt er voor kiezen om de specificatie als pdf-, csv- of Excel-bestand te downloaden.
Pdf-bestand
Voor een pdf-bestand heeft u Adobe Reader op uw computer nodig. Deze toepassing kunt u gratis downloaden op www.adobe.nl.
CSV-bestand
In een csv-bestand worden de gegevens dan samengevoegd tot een bestand. Dit 'csv'-bestand kan worden geopend met Microsoft Excel.
Voor al onze deelnemers krijgen wij de wijzigingen in de gegevens, zoals adres en burgerlijke staat, door van de gemeente. U hoeft deze wijzigingen dus niet aan ons door te geven.
Over beheer
Ja, uw gegevens zijn goed beveiligd. Om toegang te krijgen tot uw gegevens op uw pensioenadministratie heeft u een wachtwoord en een gebruikersnaam nodig. Onbevoegden worden zo geweerd.
Bent u een beheerder? Dan kunt u dit zelf aanpassen in uw pensioenadministratie. Voor het wijzigen van uw e-mailadres gaat u naar 'Profiel' beheren onder het kopje Gebruikers. Wilt u het e-mailadres van een contactpersoon wijzigen? Dat kan bij 'Profiel beheren' onder het kopje Contactpersonen.
Ja, dit kan. U logt eerst in op uw pensioenadministratie. Klik vervolgens op het pijltje bij uw gebruikersnaam. U kiest hier voor wachtwoord wijzigen.
U kunt binnen uw instelling een onbeperkt aantal mensen autoriseren voor uw pensioenadministratie. Dat doet u bij Profiel beheren onder het kopje Gebruikers.
Als beheerder kunt u gebruikers toevoegen, wijzigen en verwijderen.
Nadat u bent ingelogd op uw pensioenadministratie, klikt u op 'Profiel beheren'. Onder het kopje 'Gebruikers beheren' kunt u een gebruiker toevoegen.
Over inloggen
Als u op inloggen klikt via uw pensioenadministratie dan ziet de volgende keuze:
Wachtwoord vergeten
U ontvangt direct een e-mail met uw nieuwe wachtwoord. Let op: u ontvangt alleen een e-mail als de combinatie tussen het e-mailadres en uw gebruikersnaam overeenkomt met de gegevens die bij ons bekend zijn.
Gebruikersnaam vergeten
U ontvangt direct een email met uw nieuw gebruikersnaam.
Gebruikersnaam aanvragen
Binnen enkele dagen ontvangt u een brief met uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
Over techniek
Informeer bij uw systeembeheerder of uw bedrijf gebruik maakt van een zogenoemde firewall. De instellingen van deze firewall kunnen dusdanig strikt zijn, dat het binnenhalen van onze gegevens op uw PC is geblokkeerd. Uw systeembeheerder kan deze instellingen aanpassen.
In uw pensioenadministratie muteert u rechtstreeks op de database van BPF Schilders. U haalt dus altijd de meest actuele gegevens op. Dat kan enige tijd in beslag nemen.